23 juli 2012

Space Invaders

Vroeger speelden we Space Invaders op de Atari bij mijn oom en tante aan de overkant van de straat. We hadden zelf een Commodore 64, met zo'n leuke taperecorder erbij en de spelletjes op casettebandjes. En dan de vragen van Leisuresuit Larry omzeilen om te ontdekken dat er eigenlijk niks schokkends in gebeurde. En Pharao's quest spelen, en Lemmings. Aaaah, nostalgie.

Maar toch zijn de graphics van toen nog niet eens zo gek, hoe blokkerig en ouderwets dan ook. Dus ik heb de Space Invaders tot koelkastmagneten verheven. Gebruikmakend van de strijkkralen van de kinderen. Toen ze sliepen, uiteraard.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Misschien zet ik ze wel op Etsy. Ik heb altijd al eens iets in de "geekery" sectie willen hebben...

3 opmerkingen:

  1. tof zenne, maar iets anders :) ik las op de sit van zsazsa dat jij in de buurt van de markt van eindhoven woont, heb jij er een idee van of het doe moeite is om volgende dinsdag de overtocht vanuit belgie te maken, of zouden er veel marktkramers met vakantie zijn?
    alvast groetjes
    vee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Vee, ik zou zeker eens gaan kijken! De zomervakantie loopt in Zuid Nederland alweer op zijn eind, over twee weken beginnen de meeste scholen alweer, dus ik denk dat de meeste kramen er wel weer zijn. En anders is alleen een bezoek aan het Smitje al de moeite waard. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aha!! dan denk ik dat ik dinsdag eens langskom
    ook naar dat smitje :)
    wij hebben gelukkig 2 maaaaaaaaaanden vakantie (toch als je zelf juf bent)
    bedankt al voor de info

    BeantwoordenVerwijderen