17 augustus 2011

Mjammie cookie bakesale

Today I had to send out two boxes of cookies. I have now had three orders, so it's time to come up with some creative way of packing them. This is what it's going to be:

just made this picture with my PhotoPal for iPad

These are small boxes that I made for a special reason... Mjammie will be mentioned in Flow Magazine! So I decided to get a head start and offer a cookie sale!

If you go to Mjammie, you can buy a box with six adorable flower cookies for only 3 euros! It is a limited time offer, just to get more feedback and let people taste my yumminess... This is what you will get:

just made this picture with my PhotoPal for iPad
just made this picture with my PhotoPal for iPad

Get yours now! Please?

7 opmerkingen:

  1. Nou je hebt me over de streep gehaald. Besteld bij Etsy en lig nu al te watertanden voor de brievenbus. Vind de verpakking trouwens erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je bestelling! Morgen gaan ze op de bus, dus nu al bij de brievenbus gaan liggen lijkt me aan de vroege kant. ;-)

    De sale was hier ook precies voor bedoeld: proberen of het iets voor je is! Ik verdien er namelijk niks op, alleen verzenden kost al EUR 1,86... Ik hoop dat ze je smaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, mijn bestelling heb je ook binnen nu! Ze zien er heerlijk uit.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Besteld! Ik denk dat je hard aan het bakken moet. :-) Ik had ze al eerder gezien en opgeslagen als idee "voor als er iemand jarig is en ik kan niet langsgaan". Maar dan kan ik ze nu mooi proberen, lekker!

    Heb trouwens al een hoop complimenten op je mutsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Maar die mutsjes hebben ze toch nog niet op hoop ik? Ik weet dat we een prutzomer hebben, maar zo erg is het toch ook weer niet? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier nog een dame die zojuist een bestelling heeft geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Maaike Hahaha, nee hoor, maar ik had een mooie foto van dochter met mutsje op FB. En op m'n blog jouw foto van Etsy. Op beide foto's veel enthousiaste reacties. :-)

    BeantwoordenVerwijderen